אודות הפרויקט
מפרט טכני
סוגי דירות
על האיזור
שאלות נפוצות
מנהל המכירות
עודד כהן
תיאום שיחת יעוץ >
אפיקי הנחל
אופקים

אודות הפרויקט

בשיווק
החל מ 1,350,000

פרויקטים באופקים: הזדמנות נדירה לרכוש את בית החלומות שלך במחיר אטרקטיבי

אופקים, עיר שצומחת במהירות באזור הנגב בישראל, חווה מהפך מדהים:

באופקים צפויה פריחה דמוגרפית משמעותית, עם צמיחה של פי שלושה באוכלוסייתה, מ-40,000 תושבים כיום ועד 120,000 תושבים בעתיד.

מה מניע את הצמיחה המרשימה הזו? תכניות פיתוח שאפתניות הכוללות:

+ הקמת שכונות מגורים חדשות.

+ היצע דירות מודרניות ומחירי דירות אטרקטיביים.

+ פיתוח אזורי תעסוקה ותעשייה.

+ שדרוג תשתיות התחבורה והחינוך.

+ הקמת מרכזי בילוי ופנאי.

+ חיבור לגז טבעי.

+ וגם הטבות מס מיוחדות.

התוצאה? עיר תוססת ומתפתחת, המציעה איכות חיים טובה, חיסכון עצום לכל משפחה, הזדמנויות תעסוקה מגוונות וקהילה תומכת.

מדוע ישראלים בוחרים לקנות דירות חדשות באופקים, כיצד הופכת אופקים לעיר פורחת, ומציעה לישראלים בית חלומות במחירים נוחים, חיבור לגז טבעי וגם הטבות מס מיוחדות?

גלו את שכונת הפארק המודרנית והירוקה ביותר בישראל, במחירים אטרקטיביים ועם הטבה יוצאת דופן - משכורת שלישית לכל משפחה.

אופקים, עיר שהולכת ומתפתחת בקצב מואץ, מושכת אליה משפחות רבות, המחפשות בית חלומות במחירים נוחים וסביבה תומכת. עוד לפני המלחמה, על פי נתוני מרכז המידע של תנועת אור, זכתה אופקים בתואר העיר המבוקשת ביותר למעבר דירה בנגב ובגליל, ובימים אלה הביקושים ממשיכים לעלות.

צרו איתנו קשר עוד היום ולמדו עוד על מגוון הדירות החדשות והמרווחות, ללא תיווך, בפרויקט דמרי אפיקי הנחל אופקים.

שכונת הפארק החדשה מציעה לכם:

+ סביבה ירוקה ומרעננת: פארק רחב ידיים עם אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון, גני ילדים בתי ספר, יוקמו פארק מים חדש וקאנטרי קלאב.

+ נגישות לכל: קרוב לכבישים מרכזיים, תחנת רכבת, בתי ספר ומתחמי תעסוקה חדשים. עם נסיעה של 7 דקות בכביש 25 לבאר שבע ורבע שעה נסיעה לכביש 6.

+ עיר מודרנית ודיגיטלית: אופקים מדורגת במקום השלישי בדירוג הדיגיטציה בישראל.

+ קהילה תומכת ומגובשת: "עיר של גיבורים" עם אוכלוסייה איכותית.

+ הטבות מס משמעותיות, זיכוי ממס בשיעור של 18% - תוספת משכורת שלישית לכל משפחה. כ-5000 ₪ למשפחה בממוצע.

שכונת אפיקי הנחל באופקים - חלוצה בתחום הגז הטבעי

שכונת אפיקי הנחל באופקים גאה להיות אחת מהשכונות הראשונות בישראל המחוברת לגז טבעי. הטכנולוגיה המתקדמת הזו מציעה לכם:

חיסכון משמעותי בעלויות האנרגיה: גז טבעי הוא מקור אנרגיה זול ויעיל יותר. סביבה ירוקה יותר: גז טבעי הוא מקור אנרגיה נקי יותר, ידידותי לסביבה ופולט פחות מזהמים. בית חכם יותר: גז טבעי מאפשר לכם להפעיל מכשירי חשמל רבים בו-זמנית, ללא חשש מעומס על מערכת החשמל.

אפיקי הנחל - השכונה המודרנית, הירוקה מהמבוקשות ביותר בישראל!

צרו איתנו קשר עוד היום וגלו עוד על היתרונות של דמרי אפיקי הנחל, פרויקט העתיד המציע לכם כבר היום ליהנות מחוויית מגורים איכותית, חדשנית וחסכונית, בשכונת אפיקי הנחל באופקים. אל תפספסו את ההזדמנות הייחודית הזו!

גלו את שכונת הפארק המודרנית והירוקה ביותר בישראל עם דמרי אפיקי נחל אופקים

דמרי אפיקי נחל אופקים מוביל את חוויית המגורים בשכונת הפארק המודרנית והירוקה ביותר בישראל, ומציע אפשרויות קסומות למשפחות המחפשות את בית חלומותיהן. שכונה זו נבנתה תוך שימת דגש על איכות חיים ומתגאה באגם מלאכותי מדהים, אמפיתיאטרון ושפע של שטחים ירוקים. עם גני ילדים חדשים, בתי ספר ומאות יחידות 'בנייה עצמית', אפיקי נחל אופקים הוא המקום המושלם למשפחות שמחפשות את הדבר הגדול הבא. למרות השירותים היוקרתיים שלה, השכונה מציעה מחירים נגישים לכולם, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית למי שמחפש איכות חיים גבוהה, בסביבה ירוקה, מבלי לשבור את הכיס.

ליהנות מהטבות מס משמעותיות ומשכורת שלישית למשפחתך באופקים

בנוסף לנגישות המדהימה שלה, אופקים מציעה למשפחות את האפשרות לקבל הטבות מס משמעותיות, השקולות למשכורת שלישית. בממוצע, משפחות יכולות לצפות לקבל תוספת של 5,000 ₪ בחודש, מה שמקל יותר מתמיד על מימון בית חלומותיהן. האטרקטיביות של אופקים מתחזקת עוד יותר בזכות קרבתה למספר בסיסים צבאיים כמו חצרים, שדה תימן, בסיס תובלה, משמר הנגב, או מחנה נתן, המושכים את משרתי הקבע, אוכלוסייה חזקה ויציבה לעיר. עם המוניטין שלה כ"עיר של גיבורים", אופקים עוברת מהפך מדהים, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור משפחות המחפשות קהילה תוססת ומשגשגת.

לחוות נגישות וטכנולוגיה חדישה מאין כמוה באפיקי נחל אופקים

אפיקי נחל אופקים מציע נגישות שאין שני לה, עם גישה מיידית לתחנת הכביש והרכבת אופקים, המחברת את התושבים למרכז ישראל. השכונה נמצאת במרחק של 7 דקות נסיעה בלבד מבירת הנגב דרך כביש 25 ו-15 דקות נסיעה מכביש 6. בנוסף למיקומה המעולה, אפיקי נחל היא אחת השכונות הראשונות בישראל שהתחברו לגז טבעי, המספק לתושבים מקור אנרגיה נקי ויעיל וגם חיסכון עצום בהוצאות החשמל. השכונה מתהדרת גם בטכנולוגיה מתקדמת, כאשר אופקים מדורגת במקום השלישי בדיגיטציה של הרשויות המקומיות בישראל, עם ציון מרשים של 8.6. עם השילוב של נגישות, טכנולוגיה וחיים ירוקים, אפיקי נחל אופקים היא הבחירה האולטימטיבית למשפחות מודרניות המחפשות את הטוב מכל העולמות.

שכונת אפיקי נחל: צמיחה חסרת תקדים בפרויקטים למגורים בעיר אופקים

שכונת אפיקי הנחל משתרעת על פני שטח של כ-7,035 דונם והיא נמצאת בסמוך לכניסה החדשה של העיר. מיקומה המושלם של השכונה מאפשר לתושביה ליהנות מחוויית מגורים שקטה ואיכותית בסביבה ירוקה הנמצאת במרחק קצר ממתחם מסחר ותעסוקה, תחנת הרכבת של העיר וגישה מהירה ונוחה לכביש ב"ש אופקים החדש ולכבישים המרכזיים של ישראל (כביש 25 וכביש 6) המעניקים חיבור ישיר למרכז הארץ.

 

אושרה התוכנית להרחבת שכונת אפיקי הנחל עם 5,800 יחידות דיור חדשות

- צמיחה מסיבית: התוכנית שאושרה לאחרונה תוסיף 5,800 יחידות דיור חדשות ל-6,884 הקיימות, מה שיביא את הסכום הכולל לכ-12,000 יחידות דיור.

- אפשרויות דיור מגוונות: שכונת אפיקי הנחל תכלול תמהיל של בניינים בני 4-16 קומות ו-750 בתים צמודי קרקע, הנותנים מענה להעדפות וצרכים שונים.

- פיתוח מקיף: התוכנית כוללת 55,000 מ"ר שטחי מסחר, תעסוקה ומלונאות, 34,000 מ"ר שטחי מסחר, 170,000 מ"ר למוסדות ציבור ו-140 דונם שטחים פתוחים, היוצרים קהילה חמה וצומחת.

השקיעו בעתיד - העיר אופקים עוברת מהפך מרתק ומושכת אליה אוכלוסייה חדשה ואיכותית מכל רחבי הארץ. גלו את המרחבים המרהיבים של הנגב המערבי, האוויר הצח, הקהילה החמה והתומכת וכל היתרונות שיש לעיר להציע.

דמרי אפיקי הנחל אופקים: מציע מגוון דירות חדשות ללא תיווך בשכונה מבוקשת

דמרי מציעה את השילוב המושלם של חיים מודרניים ונוחות במתחם אפיקי הנחל של דמרי, הממוקם בלב השכונה החדשה והתוססת של אופקים.

- מיקום אידיאלי: תיהנו מגישה נוחה לצירי תנועה ראשיים, מוסדות חינוך, גני ילדים, מרכזי פנאי ובידור, שירותים קהילתיים, גני שעשועים ופארקים ירוקים.

- אפשרויות דיור מרווחות ומגוונות: בחרו מתוך מגוון דירות 3-5 חדרים מעוצבות, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים והכל בתוך בניינים מודרניים בני 5-8 קומות.

- קהילה משגשגת: הפכו לחלק משכונה צומחת ודינמית באופקים, עיר בהתפתחות מהירה ומציעה שפע של הזדמנויות למשפחות ולזוגות צעירים כאחד.

מתחם אפיקי הנחל של דמרי הוא התגלמות החיים המודרניים, המציע לדיירים איכות חיים גבוהה בסביבה מתוכננת בקפידה. המיקום המעולה של הפרויקט מבטיח שיהיה לכם כל מה שאתם צריכים ממש בפתח ביתכם, מבתי ספר וגני ילדים ועד אפשרויות פנאי ובילוי מרגשות. עם מגוון רחב של דירות מרווחות לבחירה, כאן תמצאו את הבית המושלם שיתאים לסגנון החיים וההעדפות הייחודיות שלכם. פנו אלינו עוד היום לפרטים נוספים.

שפרו את חווית המגורים שלכם עם הדירות המדהימות של דמרי אפיקי הנחל

גלו את התגלמות היוקרה והנוחות המודרנית בדירות המעוצבות בקפידה של אפיקי הנחל, הכוללות גימורים איכותיים וטכנולוגיית בניה חדשנית:

  1. ריצוף פרימיום: התפנקו באלגנטיות של אריחי גרניט פורצלן 80/80 וריצוף דמוי פרקט בכל הבית.
  2. מאפייני פנים חכמים ומסוגננים: תיהנו מהנוחות של תריסים חשמליים, חלונות עם זיגוג כפול עם רשתות מובנות, דלת כניסה מעוצבת ודלתות פנים איכותיות של פנדור.
  3. מערכות חשמל ותקשורת מתקדמות: עם חיבור תלת פאזי לחשמל, טלוויזיה אינטרקום, נקודות טלפון וטלוויזיה בכל חדר.
  4. אביזרי אמבטיה מפנקים: התענגו על היוקרה של חיפוי קיר קרמי פרימיום, אסלה תלויה עם ניאגרה נסתרת, ברזי פרחים וארון אמבטיה עם משטח עבודה ומראה.
  5. מטבח בהשראת השף: שחררו את השף הפנימי שלכם במטבח מאובזר הכולל יחידה מובנית, כיור אקרילי בהתקנה שטוחה, משטח עבודה משיש, שקע חשמל לכיריים חשמליות, ברז נשלף, הכנת למקרר ומדיח כלים.

כל דירה באפיקי הנחל היא עדות למחויבותה של דמרי למצוינות ותשומת לב לפרטים. מהרגע שתיכנסו פנימה, תקבל את פניכם סימפוניה של חומרים מובחרים, עיצוב חכם ומאפיינים חדישים העונים על כל צורך ורצון שלך.

מדוע לבחור דמרי?

+ אחריות כפולה: אנו היזם והקבלן כאחד, מה שמאפשר לכם ליהנות מסטנדרט הבניה הגבוה בישראל וגם משקט נפשי.

+ איכות ללא פשרות: דמרי מקפידה על שימוש בחומרים איכותיים וטכנולוגיות בנייה מתקדמות.

+ שירות מעולה: אנו זמינים עבורכם בכל עת, לכל שאלה או בקשה.

+ חווית מגורים איכותית: אנו מתכננים ובונים בתים שבהם תיהנו מחווית מגורים נוחה, מתקדמת ומהנה.

דמרי: הבחירה שלכם לחיים מודרניים ואיכותיים. צרו איתנו קשר עוד היום.

אפיקי הנחל אופקים: בית החלומות שלכם במחיר אטרקטיבי

חושבים על רכישת דירה מרווחת בעיר מתפתחת וצומחת? דמרי אפיקי הנחל באופקים מציעה לכם מגוון דירות איכותיות במחירים אטרקטיביים:

דירת 3 חדרים: החל מ-1,350,000 ₪

דירת 4 חדרים: החל מ-1,500,000 ₪

דירת גן 4 חדרים: החל מ-1,800,000 ₪

דירת גן 5 חדרים: החל מ-2,050,000 ₪

אפיקי הנחל היא שכונה חדשה ומתפתחת, המציעה סביבת מגורים שקטה וירוקה, קהילה תומכת ותוססת, ומגוון שירותים קהילתיים וחינוכיים.

היתרונות של אפיקי הנחל:

מיקום: מיקום אסטרטגי קרוב לצירי תנועה ראשיים, תחנת רכבת ומרכז העיר אופקים.

קהילה: שכונה חדשה ומתפתחת עם קהילה תומכת ותוססת.

חינוך: מערכת חינוך איכותית עם גני ילדים ובתי ספר בקרבת השכונה.

שירותים: מגוון שירותים קהילתיים, ספורט ופנאי במרחק הליכה.

מחירים: מחירים אטרקטיביים יחסית לממוצע הארצי.

 

אל תפספסו את ההזדמנות! צרו איתנו קשר עוד ותגשימו את חלום הבית באפיקי הנחל.

5 סיבות טובות להפוך את אפיקי נחל של דמרי באופקים לביתכם החדש

גלו מדוע נחל אפיקי של דמרי באופקים הוא הבחירה המושלמת למי שמחפש חיים איכותיים בקהילה מתפתחת:

  1. מיקום ללא תחרות: אפיקי נחל ממוקם בלב השכונה החדשה של אופקים, ומציע גישה נוחה לצירי תנועה ראשיים, מוסדות חינוך מהשורה הראשונה, מרכזי פנאי ושטחים ירוקים, מה שמבטיח שיהיה לכם את כל מה שצריך בהישג יד.
  2. דירות מרווחות: בחרו מתוך מגוון רחב של דירות 3-5 חדרים מעוצבות בקפידה, דירות גן ופנטהאוזים, כולן בעלות גימור פרימיום, עיצוב חכם ומתקנים חדישים המספקות חווית מגורים איכותית ומתקדמת.
  3. קהילה צומחת ותוססת: הפכו לחלק מהשכונה המתפתחת במהירות של אפיקי הנחל אופקים, בה תמצאו אווירה מסבירת פנים, תשתיות מצוינות ושפע של הזדמנויות לצמיחה אישית ומקצועית.
  4. חברה אמינה עם מוניטין מוכח: דמרי, אחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, מביאה לפרויקט אפיקי נחל עשרות שנות ניסיון, מומחיות ומחויבות למצוינות, המבטיח שהבית החדש שלכם יבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות.
  5. תמורה חסרת תקדים לכסף: עם המחירים התחרותיים, ההטבות הבלעדיות והאיכות יוצאת הדופן, אפיקי נחל מציעה הצעת תמורה ללא תחרות, מה שהופך אותה לרכישה חכמה למי שמחפש להתחבר לעתיד של אופקים.

בבחירה באפיקי נחל של דמרי באופקים, אתם לא רק קונים בית - אתם משקיעים בחיים של נוחות וקהילה. המיקום המעולה של הפרויקט מציב אותך במרכז שכונה משגשגת, עם גישה נוחה לכל מה שאתם צריכים כדי לנהל חיים מספקים. מבתי ספר וגנים איכותיים ועד לאפשרויות פנאי ובילוי מרגשות.

באפיקי נחל של דמרי מחכה לכם בית החלומות שלכם. עם המיקום ללא תחרות, השירותים היוקרתיים והתמורה יוצאת הדופן, זו ההזדמנות שלך ליהנות מחוויית המגורים של העתיד כבר היום. אל תפספסו את ההזדמנות להתאהב בבית המושלם שלכם - בקרו עוד היום באפיקי נחל וגלו את היופי והנוחות שמחכים לכם.

פנו לצוות המכירות שלנו ותאמו את הסיור האישי שלכם באפיקי נחל, בואו לחוות בעצמכם את הקסם של הפרויקט הייחודי הזה.

מפרט טכני

דירה כללי icon דירה כללי
  • ריצוף הדירה גרניט פורצלן 80/80
  • ריצוף מרפסות דמוי פרקט
  • תריסים חשמליים*
  • זיגוג כפול בחלונות*
  • רשתות בחלונות*
  • דלת כניסה מעוצבת *
  • דלתות פנים של פנדור *
  • חיבור חשמל תלת פאזי
  • אינטרקום TV
  • נקודת טלפון, TV בכל חדר
  • נקודת מים ,TV במרפסת
  • חיפוי קירות טייח גבס/ שפכטל *
  • נקודת גז במרפסת
  • צינור סמוי TV סלון
  • חדרי רחצה icon חדרי רחצה
  • חיפוי קרמיקה מובחרת בקירות
  • אסלה תלויה וניאגרה סמויה
  • ברזי פרח
  • ארון אמבטיה הכולל משטח עבודה ומראה*
  • מטבח icon מטבח
  • מטבח הכולל יחידת BUILT IN
  • כיור אקרילי בהתקנה שטוחה
  • משטח עבודה שיש *
  • שקע כוח לכיריים חשמליות
  • ברז נשלף
  • נק' מים למקרר
  • הכנה למדיח כלים*
  • סוגי דירות

    דירת 3 חד׳

    דירת 4 חד׳

    דירת 5 חד׳

    פנטהאוס

    על האיזור

    • סביבה ירוקה ומרעננת: פארק רחב ידיים עם אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון, גני ילדים בתי ספר, יוקמו פארק מים חדש וקאנטרי קלאב.
    • קרבה לכבישים מרכזיים, תחנת רכבת, בתי ספר ומתחמי תעסוקה חדשים. עם נסיעה של 7 דקות בכביש 25 לבאר שבע ורבע שעה נסיעה לכביש 6.
    • קהילה תומכת ומגובשת: "עיר של גיבורים" עם אוכלוסייה איכותית.
    • הטבות מס משמעותיות, זיכוי ממס בשיעור של 18% - תוספת משכורת שלישית לכל משפחה. כ-5000 ₪ למשפחה בממוצע.

    שאלות נפוצות

    מה המחיר הסופי לפני שאני מחליט לקנות?

    המחירים המוצגים הם מחירי התחלה בלבד. המחיר הסופי ייקבע בהתאם למספר גורמים, ביניהם קומת הדירה, גודל הדירה, תנאי התשלום, והטבות נוספות שתרצו לקבל. אנו ממליצים לכם לקבוע פגישה אישית עם נציג המכירות שלנו, שם תקבלו הצעה מפורטת הכוללת את המחיר הסופי, תנאי התשלום, והטבות נוספות.

    מתי האכלוס של הפרויקט?

    מועד האכלוס הצפוי של הפרויקט הוא 25 בדצמבר 2025.

    האם יש 20/80?

    כן, קיימת אפשרות ל 20/80 בפרויקט זה. בהתאם לתנאי התשלום שלך.

    האם הדירה כוללת מזגנים?

    הדירות אינן כוללות מזגנים.

    האם הדירה מגיעה עם מטבח משודרג?

    לא, הדירה מגיעה עם מטבח סטנדרט אותו ניתן לשדרג בתוספת תשלום או באופן עצמאי. חשוב לציין שסטנדרט הבנייה שלנו גבוה וכן המטבח, תגיעו להתרשמות מהפרויקט ואולי תגלו שאין צורך בשדרוג המטבח עבור הצרכים שלכם.

    מי הספקים המעורבים בפרויקט?

    יש רשימת ספקים ברורה שתקבלו אותה בפגישה עם מתאמת שינויים

    מה ייבנה בסמוך לפרויקט?

    ליד הפרויקט ייבנו בתי ספר וגני ילדים. בנוסף, ייבנו גם פארקים, גנים ציבוריים ושטחי מסחר. אנו צופים שהאזור יהפוך לאזור מגורים איכותי ונוח למשפחות.

    איזה כיווני דירה נשארו?

    זה משתנה מיום ליום ולכן עבור תשובה לשאלה זו מומלץ להגיע למשרד המכירות ולהתעדכן בזמן אמת.

    האם אפשר למכור את הדירה לפני שמקבלים אותה?

    לא, את הדירה תוכלו למכור רק לאחר קבלת המפתח.

    כמה זמן נסיעה לבאר שבע מכיוון הכביש החדש?

    זמן הנסיעה לבאר שבע מכיוון הכביש החדש הוא כ-10 דקות.

    רוצים לדעת עוד?
    שלחו לנו טופס ונחזור אליכם בהקדם
    אני רוצה לקבל מקבוצת דמרי מידע שיווקי אודות הפרויקט בו התעניינתי באמצעי הקשר המפורטים מעלה
    שליחת טופס >
    כניסה לאזור אישי ללקוחות רשומים
    יש להזין דו״אל וסיסמא שעמם נרשמת לאתר

    תשאירו את הפרטים בטופס ונשמח לספר עליו עוד

    כבר עוזבים?

    תשאירו פרטים ותקבלו עדכונים לגבי פרוייקטים חדשים לפני כולם

    דילוג לתוכן